U bent hier: Home Klachten
  • Privazorg
  • Privazorg
  • Privazorg
  • Privazorg
  • Privazorg
  • Privazorg

Klachten

Bent u niet tevreden?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en ondersteuning die u via PrivaZorg ontvangt. Het kan voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg/ondersteuning. Wij horen dit graag van u, want alleen door uw signalen kunnen wij de kwaliteit (verder) verbeteren.

Onafhankelijke klachtencommissie

PrivaZorg heeft een klachtenreglement en een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Als u iets dwars zit, vragen wij u zich in de eerste plaats direct tot de zorgverlener of het Steunpunt te wenden om zo dichtbij en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. U kunt een klacht ook te allen tijde rechtstreeks bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir indienen. Dit kan zowel schriftelijk als via e-mail.

Mw. H Krijnen, (onafhankelijk) klachtenfunctionaris
Email: klachtenfunctionaris@quasir.nl
Telefoon: 06 - 15 383 716

Postadres:
Klachtenfunctionaris
Postbus 2914
3800 GK Amersfoort

Klik hier om het PrivaZorg klachtenregelement te bekijken.

 

Snel hulp nodig?

PrivaZorg heeft een landelijk netwerk van steunpunten.
Elk steunpunt heeft een zorgcoördinator bij wie u kunt aankloppen met vragen over de thuiszorg in uw regio.

Voor de regio Utrecht en Groene Hart kunt u contact opnemen met de zorgcoördinator van deze regio:
PrivaZorg Utrecht en Groene Hart
T: 030 - 63 65 302
E: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

Voor andere steunpunten verwijzen wij u graag door naar de algemene website van PrivaZorg.
Klik hier voor een overzicht.
 

Copyright 2011 PrivaZorg Utrecht en Groene Hart  © | Dislaimer | Realisatie: W-bizz  | Webhosting: IDNO